Saturday, July 5, 2014

Pilo ToQ


Sesuai ke dengan Jiwa Aku Naluri Aku...?



Tak sesuai untuk aku review buku ni sebab aku bukan jenis 
yang suka kondem khazanah orang. 
But...aku syorkan korang membacanya. Hazab gelak untuk released apa jua stress. 

Certot nya memang sesuai dengan jiwa aku. Blom habis baca lagi sebenarnya.
Walaupun hanya nipis...tapi banyak makna.
Aku ni memang jarang menghabiskan baca buku...hohoho...

Buku module OUM dulu masa aku study pun
mana pernah habis baca....kantoi kan...
tapi aku bleh gak lulus...
tu kena skodeng camna aku bleh lulus semua subjek OUM...

Hope sesangat one day bleh habis baca. tapi jgn harap lah masa yang terdekat ni.
Dari 50% yang aku baca..... bagi 4.9/5 bintang.
Syabas pada salah sorang penulis nya yg aku kenal secara maya karin di FB.
Abam op.zaharin


No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...