Monday, June 23, 2014

ESP



ESP adalah produk paling glamour dan hot product Shaklee. Ramai yang dah jatuh cinta pandang pertama apabila merasai ESP ni. 

Apakah yang bagusnya ESP ni? Bagi mereka yang belum tahu, jemputlah post sampai habis. Tak mengapa walaupun anda lambat utk mengetahui kebaikan ESP ni, orang putih kata better late than never. Betulkan?

Kenapa ramai jatuh cinta dengan ESP?

Pertama sekali, ESP adalah untuk semua. Tidak terhad pada ibu menyusu atau wanita yg ingin cantik sahaja. Remaja boleh ambil ESP, nenek, atuk malah orang lelaki juga boleh ambil ESP. One for ALL. Satu canister ESP boleh dirasai oleh semua isi rumah (kanak2 tidak digalakkan).

1 canister ESP = 850gm. Boleh tahan 1-2 bulan penggunaan

Kenapa ESP penting?
ESP adalah serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak. Ia mengandungi kacang soya non -GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino, yg penting rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita ni full of cells..kuku, kulit, otot2 dan lain2 yang mane semuanya berasal daripada protein. Jadi, secara ringkasnya,

SEL --> TISU --> ORGAN --> SISTEM --> BADAN ANDA

Dan disebabkan itu, badan kita sangat memerlukan protein. Sebabnya makanan utama bagi sel ialah protein. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat.

Apa faedah ESP?

Faedah ESP mmg banyak. Antaranya:

1. Kekal Muda

2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki

4. Kulit berseri dan anjal

5. Pemberi tenaga segera

6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori


Jadi apa tunggu lagi?? Perkara yang baik tak elok kita tangguhkan. Jangan berlengah untuk merasai kebaikan ESP ini. Dapatkan ESP ini bukan untuk anda seorang sahaja tetapi untuk seisi keluarga!

PZ
018.250.52.30

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...