Saturday, January 31, 2015

Get Clean Home Care Set

Tadi dapat call dari sorang customer ni.

Dia : Bang, asyik jual vitamin je. Takde menatang lain ke?
Aku : Ko nak suruh aku jual apa? Ciken? Berudu?
Dia : Jual ler benda-benda power sikit.. Ciken mana abg jual tu?
Aku : Chickenpox  ....hahaha..
Dia : Hahahaha (gelak setan rasanya ni)
Aku : Ko ni ngade ngarut le tu....
Dia : Saja je bang memanja gurau. Cuma nak bagi tau Omega yang abg pos tu dah sampai.
Aku : oooooh ok. Jap aku kasi yg power utk ko. Safe Powerful Green Smart.
Dia : krik....krikk..krikkkk.... Iklan letteww~~~
Aku : Hahaha....
……………………………………………………………………………………

Cuma nak kabo, shaklee pun ada Home Care-Get Clean® Set.

√…Selamat
√…Berkuasa
√…Mesra Alam
√…Bijak
√…Jimat

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...